Zaaranżuj kampanię reklamową dla swojej strony
Czy reklama internetowa wyeliminuje tradycyjne kanały marketingowe? Na to pytanie ciężko odpowiedzieć jednoznacznie, bowiem nie wiadomo co przyniesie przyszłość, ale jedno co można stwierdzić to rosnąca popularność tej metody reklamowania się. Reklama w sieci ma tę przewagę nad tradycyjnymi formami reklamy, że jest tańszy i może być lepiej ukierunkowany.
Tradycyjne kanały marketingowe, jak prasa, radio, telewizja mają własne niewątpliwe zalety i przez kilka lat pozwalały dotrzeć do milionów nabywców na całym świecie. Jednak ich znaczenie trochę spadło wraz z rozwojem internetu, a co za tym idzie – marketingu online. Reklama w tradycyjnych mediach posiada dwie zasadnicze wady – jest droga i trafia do wszystkich. Pozytywną cechą promocji sieciowej jest sposobność jej dokładnego ukierunkowania na konkretną płeć, grupę wiekową czy miejsce zamieszkania. Dzięki takim rozwiązaniom niewielkie firmy nie muszą wydawać astronomicznych kwot żeby zostać zauważonymi. Mogą poświęcić zamiast tego część środków na reklamę internetową skierowaną do mieszkańców okolicy, w której się znajdują, bądź jedynie do kobiet albo mężczyzn jeżeli już ich grupa docelowa jest ograniczona. Reklama online ma jeszcze jedną zasadniczą cechę – jest mierzalna. Efekty reklamy internetowej da się zmierzyć i policzyć dzięki specjalnie do tego stworzonym narzędziom. Wynikiem marketingu w Internecie może być większa cyfra wejść na stronę, większy ruch na witrynie czy większa ilość zamówień złożonych drogą internetową, jeżeli już marketing tyczy się sklepu internetowego czy domu wysyłkowego.
Więcej informacji: bnox.pl