Jak pokonać kryzys w blogowaniu?

Blog może być doskonałą metodą promocji dla firm i instytucji. Dzieje się tak z kilku powodów.

Po pierwsze wyszukiwarki internetowe rewelacyjnie indeksują blogowe teksty. Jeżeli zatem na naszej stronie pojawi się trochę dobrych, wartościowych artykułów zawierających stosownie wybrane słowa kluczowe oraz dodatkowo chwytliwy nagłówek, posiadamy szansę na znalezienie się bardzo wysoko w rankingach bez potrzeby pozycjonowania. Po drugie, blog z ciekawymi informacjami jest wartościowym narzędziem do budowania relacji. Ludzie czytają teksty, komentują je i upowszechniają, autor na te komentarze odpowiada itp. W ten sposób grono odbiorców nieustannie się poszerza, a o to wszakże chodzi. Dodatkowo, dzięki komentarzom możemy wywnioskować, jakie tematy będą dla czytelników najlepiej interesujące i tym samym, w następnej perspektywie, zwiększyć zasięg naszego bloga. Z czasami, wokół dobrze prowadzonej strony powinna zebrać się niemała grupa stałych czytelników. Przy odrobinie wysiłku zaowocuje to nawiązaniem relacji zaufania, a w efekcie korzyściami dla mojej firmy. Jak powszechnie wiadomo, ludzie chętniej kupują od tych, których znają, którym ufają i którzy wnoszą coś wartościowego do ich życia. Dodatkowa korzyścią wnoszoną przez blog internetowy będzie budowanie listy mailingowej, a to, mimo zwiększającej się popularności facebooka, systematycznie ma bardzo duże znaczenie. Umożliwia na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości i dalszą rozpowszechnienie firmy. Jedynym warunkiem jest zaoferowanie odbiorcy jakiejś intrygującej treści pod postacią przykładowo. ebooka lub filmiku.
Źródło: http://zauroczenie.wordpress.com.
Warto sprawdzić: http://onieruchomosciach.bloog.pl.

Powered by: Wordpress